Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

[λίγα πράγματα που μου αρέσουν το φθινόπωρο]

μου αρέσουν τα καινούρια μολύβια μου
που αγοράζω κάθε 1η του Σεπτέμβρη
για να γράψω με αυτά τα ποιήματα της χρονιάς
(άλλο που ποτέ δεν γράφω με μολύβι
αλλά πληκτρολογώ τα ποιήματά μου
απευθείας στον υπολογιστή
όπως και τώρα)
μου αρέσουν οι κλημεντίνες οι πρώιμες ναβαλίνες και τα ρόδια
μου αρέσει η μυρωδιά του βρεγμένου χώματος
και τα μαλλιά σου
βρεγμένα από τη βροχή
να κολλάνε στην πλάτη σου
μου αρέσει να βλέπουμε από το μπαλκόνι
ελαφρά ακόμα ντυμένοι
τα αστέρια στον ουρανό
(εγώ βλέπω το στήθος σου
και τα βαμμένα νύχια των ποδιών σου)
μου αρέσει να σχεδιάζω ποια βιβλία θα διαβάσω
σε ποιες εκθέσεις και σε ποιες συναυλίες θα πάω
και τι μαθήματα θα παρακολουθήσω ον λάιν
(στο Mathesis ή και αλλού)
και αναθυμάμαι ότι
μικρός καθόλου δεν μου άρεσε το φθινόπωρο
που σκότωνε το καλοκαίρι
το νησί τα μπάνια την ξενοιασιά
κι άνοιγαν τα σχολεία
με το υποχρεωτικό διάβασμα το υποχρεωτικό ξύπνημα και
την υποχρεωτική πειθαρχία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...